Kære medlem i Dansk Brugshundeklub Rødovre

Vi er en klub hvor vi gerne vil skabe en atmosfære, der vil gavne og glæde os alle, og med en medlemsskare på over 300 medlemmer retter vi en bøn mod alle medlemmer.
Vi vil gerne tilbage til de tider hvor man kunne afholde events og konkurrencer med mange deltagere for såvel hundefører og deres familier for at give et indblik i hvad vi går og laver, ud over det at træne hund på de forskellige hold.
For at kunne komme noget indhold ind i dette kræver det at der er frivillige hænder der kan hjælpe til, da der ikke er trænere nok til at afholde disse arrangementer.
Så opfordringen, bønnen, til dig er om du kunne være en del af et frivillige team/hold vi kan trække på til de begivenheder der på sigt vil komme, måske allerede den 17 september med et høstmesterskab.
Vi håber meget at der vil være frivillige hænder/medlemmer der tilmelder sig, til at det kan lade sig gøre.
På forhånd tak.

Freddy Olsen og Henrik Thorvald