Vi har i bestyrelsen haft et telefonmøde i går, mandag den 23 marts, om Covid 19 situationen og er blevet enige om følgende.
Klubben følger selvfølgelig ansvarligt alle anvisninger fra regeringen og forholder os også til sundhedsstyrelsens anbefalinger og ser også på hvad, blandt andet Dansk kennel klub, Dansk retrieverklub og andre klubber gør i denne tid.
Der er derfor lukket for alle former for holdtræning i klubben frem til udgangen af april måned.
Herefter ser vi hvordan forholdene er i det hele taget og om det er forsvarligt at starte op igen eller om vi skal vente længere endnu.
Vi er klar over at der vil være mange der er kede af at gå glip af planlagte træninger og aktiviteter med hundene, det kan vi kun beklage.
Vi vil løbende følge op på hvad der sker og melde ud når vi har ændringer i start tidspunkt for træning.

På bestyrelsens vegne
Freddy Olsen